זכותי להשפיע – בחירות לרשות המקומית קרית טבעון 2013

באוקטובר 2013 ייערכו בחירות לרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ. אתר קרית טבעון זה אני מבקש מכן ללכת ולהצביע – זכותי להשפיע ובמיוחד במקום קהילתי כמו טבעון. גם בקרית טבעון מתכוננים […]

באוקטובר 2013 ייערכו בחירות לרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ. אתר קרית טבעון זה אני מבקש מכן ללכת ולהצביע – זכותי להשפיע ובמיוחד במקום קהילתי כמו טבעון.

גם בקרית טבעון מתכוננים לבחירות, ומועמדים מטעם המפלגות השונות מציעים את מועמדותם לרשות המפלגה. אז מי ומי במתמודדים? על כך במאמר שלפניכם.

דוד אריאלי ראש המועצה

ראש המועצה המכהן הנוכחי הינו דוד אריאלי המתמודד מטעם מפלגת העבודה indiacialis.com. דוד אריאלי הוא בן 47 , נשוי, ואב לשלושה בנים.

כיהן כחבר מועצת קרית טבעון כחמש שנים לפני שנבחר לראש עיר. הוא בעל תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בחינוך ופסיכולוגיה, ותואר שני במשפט מסחרי. הוא עו"ד עצמאי בעל משרד עורכי דין בקרית טבעון המתמחה במשפט מסחרי, נדל"ן ועוד.

בעבר שירת כקצין חקירות ביחידה לחקירות הונאה במשטרת ישראל. הוא משמש גם כיועץ משפטי בהתנדבות לעמותת שלהב"ת, עמותה לילדים בעלי לקויות למידה.

בחמש שנות פעילותו כראש עיר פעל לקדם תחומים רבים במועצה ביניהם: קידום איכות הסביבה, קידום מערכת החינוך, ועוד.

אלוף משנה אמנון אשל יעמוד בראש מפלגת "יש עתיד" ויתמודד לראשות המועצה

מפלגת "יש עתיד" בחנה את המועמד המתאים לרוץ בשמה לראשות מועצת קריית טבעון. מסתבר כי ראש המועצה המכהן, דוד אריאלי, אשר נבחר בראש רשימת מפלגת העבודה קרא למפלגת "יש עתיד" לשלב כוחות עמו ועם רשימתו ולרוץ ברשימה אחת.

אולם לאחר הפעלת שיקולים שונים הוחלט כי הרשימה תריץ מועמד מטעמה. למשימה נבחן אלוף משנה לשעבר אמנון אשל. במפלגת "יש עתיד" טוענים כי קריית טבעון הינה יישוב קלאסי לבחירת מועמד מטעם המפלגה. כמפלגה הרואה את עצמה כמייצגת את מעמד הביניים – המעמד העובד, וביישוב הנחשב כיישוב של מעמד הביניים, אך טבעי כי יוביל את היישוב מועמד מטעם מפלגת "יש עתיד".

על המועמד אמנון אשל נאמר כי הוא תושב ותיק בקרית טבעון, שימש בתפקידי מפתח והוכיח מנהיגות. לדברי אנשי המפלגה אשל הוא אדם עם ערכים, מנהל ובעל רגישות לכל אדם באשר הוא.

חבר המועצה אבי בן יוסף הכריז על מועמדותו לראשות המועצה

בחודש מרץ האחרון הודיע גם חבר המועצה אבי בן יוסף על מועמדותו לראשות מועצת קריית טבעון. אבי בן יוסף רץ מטעם הסיעה המקומית "למען טבעון".

בבחירות הקודמות לרשות המועצה רץ בשם רשימה זו עו"ד שלמה מושיץ. סיעת "למען טבעון" הייתה עד כה חברה בקואליציה, ומאז החליטה לרוץ לרשות המועצה הודיעה על פרישתה.

שמוליק שמחון מסיעת "אני טבעוני"

מתמודד נוסף לראשות המועצה הוא שמוליק שמחון מרשימת "אני טבעוני". גם שמחון שימש כחבר מועצה בחמש השנים האחרונות. שמחון שימש כסגן ראש המועצה של ראש המועצה המכהן דוד אריאלי.

לדבריו ביקורתו על אריאלי אינה אישית אלא עניינית. הוא חש כי המועצה בראשותו של אריאלי אינה מנוהלת על ידו אלא מתנהלת ללא הנהגה ראויה. כמו כן הוא חש כי הושם דגש על העלאת מסים וגביית כספים אך לא על מתן תמורה לתושבים.

הוא, לדבריו, מעוניין להקדיש את זמנו בשיפור השירות לתושב, כאשר "כל תושב נחשב" כסיסמתו, ולכל תושב מגיע שירות מלא ורחב.

שמחון, בן 44 , נשוי ואב לשלושה ילדים, עובד בחברת החשמל. הוא בן קריית טבעון מילדותו, וממשיך להתגורר בה עם משפחתו מתוך אהבה למקום. הוא שירת בחטיבה 7 בשריון ולמד לתואר הנדסאי בטכניון. כמו כן הדריך בפנימיות של נערים בסיכון.

כראש מועצה הוא מבטיח להשקיע בחינוך ולשפר את הישגי המיצ"ב שלא היו משביעי רצון על פי הפרסומים האחרונים.

יש לציין כי מועמדים נוספים, כגון ראש המועצה שכיהן לפני דוד אריאלי, אלון נבות, הודיעו גם הם על מועמדותם. ראש המועצה המכהן ציין כי במועצה מקומית כה קטנה יש 11 חברים ו 6 מפלגות והצר על בזבוז המשאבים וביזור הכוחות שאינו לטובת התושבים.

מידע נוסף: מועצה מקומית טבעון

תגובות למאמר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.